1:a december, snöfritt och flytt

Känns ju lite dystert tycker jag.. men men hörde lösa rykten om att det kommer snö ihelgen så jag får hoppas på det..
Ihelgen ska jag vara hos Monica och passa hundar och katter medans hon är på kurs i hundmassage i sthlm. Blir skojj men lite dålig tajming.
Vi har nämligen fått en ny lägenhet som vi ska flytta in i på tisdag:) Det gick väldigt fort och känns jätte bra..:) En 4:a på ett mer trivsamt område än det vi bor på idag. Lägenheten är väll inte nyrenoverad men duglig. Så vi fixar till ett rum i taget sen när vi  kommit till ro..:) Skönt att ha ett extra rum nu när lillen kommer så det slipper bli jätte trångt hemma.

Idag kom polisen hit till Monica med en katt mamma och 4 kattungar som blivit vanskötta. Jag kan verkligen inte förstå varför man tar sig an djur och sen inte tar hand om dom. Tur iaf att djurskyddslagen finns och att då djur som far illa får en andra chans på ett annat hem. samt att IDIOTERNA som inte tar hand om sina djur kan få djurförbud.

Nu ska jag ut å rasta lite hundar.. Ha det super allihopa..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!