Hemlängtan!!

Helt otroligt hur hemmakär man kan vara.. Vill inge hellre nu än att få åka hem.
Igår åkte Jesper till sin pappa ochh idag åkte Micke hem. Mickes rygg och nacke klarar tyvärr inte av sängen här så det fanns inte så mycke annat att göra.. Så nu sitter jag här med hundarna och katten.. På pensionatet är det lugnt, bara en ensam liten misse som sitter där ute. Vi var tvugna att avliva de 4 kattungarna som kom hit i fredags pga av att de var för undernärda och sjuka..:( Den stora katten (som fortfarande är kvar) va inte mamman utan hon är kvar på stället där de vart hämtade..:/
Men katten som nu är här är super mysig och har redan hittat nytt hem här i byn..:) Henne har jag blivit helt förälskad i men jag ska inte ha nån mer misse.. Det räcker med vår underbara Wilma där hemma..:)

Och på Tisdag går flyttlasset.. Ska bli helt underbart..:) Sen får det vara färdig flyttat på bra många år.. Har blivit en hel del flyttande de sista åren men nu får det räcka..

Nej nu ska jag ut till lillmissen och mysa lite..
Ha det så bra allihopa..
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!