Lugn och skön fredag

Har jag haft idag.. Dagen började med sovmorgon till kl 9.. Det va länge sen jag kunde sova så länge.. Underbart!!! ;) Micke åkte till Monica för att hjälpa henne vidare med katthuset och jag fortsatte strosa runt här hemma i morgonrocken.. Hade kunnat springa runt i den hela dagen om inte min kära syster skulle komma hit och umgås:P
Så vid halv elva va det bara att klä på sig och göra sig klar.. :) Vi tänkte ta en promenad men vädret va inte det bästa så det vart soffmys till Dirty Dancing 2 istället. Har säkert sett den filmen 20 gånger och inte ledsnat än.. haha..

När klockan närmade sig 15 gick syrran hem å jag började laga mat.. Laxpasta blev det idag.. Bland det godaste jag vet och det va uppskattat även av älsklingen..:)
Sen tog vi cyklarna bort till svärmor och drack lite kaffe:) Mys:)

Haft en super trevlig fredag..:) Så nu blir det snart en film bara älsklingen tar sig hem från gymmet..;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!