Lugn och skön helg med mina älsklingar..

Ja det har jag haft:) Jesper kom hem i torsdags.. Lika underbart varje gång att få krama om min älskling.
Det brukar vara ganska jobbigt de första dagarna jesper kommer hem från sin pappa. "Bytena" tar nog ganska mycket på honom så det brukar vara mycke tjaffs och ledsamheter, men som sagt denna gång gick allt hur bra som helst:)
Hela  helgen har vi bara tagit det lugnt och gjort det vi känt för.. Har blivit en hel del filmtittande men det är inte fel det heller:)
Jag och Jesper kollade på drakriddaren, vilket slutade i att jag satt och grät som ett litet barn.. haha.. så jesper kramade om mig och sa snällt - Men mamma det är ju bara på film.. Han dör inte... Det va då första gången jag blir tröstad av min son till en film.. Får nog skylla på graviditetshormonerna..:P
Igår va vi på middag hos svärmor som bjöd på köttfärslimpa, hasselbackspotatis och kantarellsås.. Va riktigt gott:) 

Nu ska jag sätta mig och ta det lugnt med jesper en stund innan jag ska laga middag:)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! Va söt han är då! ;)



Go mat! Jag vill också ha! ;)

2011-11-20 @ 13:09:37
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!