Tyst och tomt

är det här hemma nu..:( Jesper åkte till sin pappa idag och kommer hem igen om en vecka.
Det är lika jobbigt verje gång.. konstigt egentligen att man aldrig vänjer sig. Det har ju ändå varit såhär i 3 år.
Och jag tycker bara att det känns mer och mer varje gång han åker.
Visserligen har det ha sina orsaker och definetivt nu när jag är gravid och känsligare än någonsin. Tur är det då att det finnns telefoner så jag kan prata med honom iallafall.

Idag har jag jobbat sista dagen för den här veckan.. Så får se vad jag ska hitta på ihelgen.. Tänkte försöka samla krafter och rensa i Jespers rum så får han ett välstädat rum när han kommer hem.. :) Men det blir inte idag.. hehe
Ne nu väntar jag på att min andra älskling ska komma hem sen blir det mys i soffan till lite Dexter och en film..:)

Är så glad att jag har honom.. Världens underbaraste pojkvän och sambo! :)

Kramar



Jag och jesper i vintras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!