Utvidgat Ultraljud<3

Gårdagen började tidigt för min del.. Vaknade klockan 4 och kunde banne mig inte somna om. Låg i en timme och efter många tappra försök att somna om gav jag upp när klockan var 5. Gick då upp och gjorde mig klar för en resa till Falun med min älskling. Vi var framme i Falun vid halv elva. Då hade vi några timmars shopping framför oss innan det utvidgade ultraljudet:) Jag var lagomt nervös eftersom att vid detta ultraljud letar läkaren efter missbildningar hos fortret. Jag Blir erbjuden att göra detta pga att jag äter medin mot epilepsi, vilket ger en liten ökad risk för missbildningar.
Vi hade det supermysigt på stan. Både jag och Micke hittade vinter skor. Jag har då riktigt svårt att hitta skor som jag både tycker om, passar mina fötter och till ett bra pris så jag va hel nöjd.
Sen blev det lunchbuffe på kina med en massa  god mat:)

Väl på Falu lassarett fick vi sitta och vänta en stund på att komma in. Sen var det riktigt roligt att få se det lilla pyret sparka runt inne i magen och inte alls vara så samarbetsvillig som läkaren ville.. Men tillslut la han sig så att hon kunde genomföra undersökningen.. Allt såg jätte bra ut! Underbart! Där släppte den tunga stenen av oro från mitt bröst.. :) Lillen va riktigt förbannad och gillade inte undersökningen alls.. Han har aldrig sparkat så hårt och ivrigt som han gjorde då.. Men som läkaren sa så gör hon inte illa honom genom undersökningen utan han vart mest störd utav att hon var där och buffade och ville att han skulle ändra läge.. Det blir nog en viljestark liten krabat detta.. Det gillas:)

Vi var väll hemma vid 19 tiden och då va vi helt färdiga både jag och micke.. Då kollade vi på walking dead sen somnade jag före 22..:P

Idag ska jag in till mora och köpa jacka till Jesper, träffa min arbetsförmedlare och sen hämta Jesper på dagis:)
Jag har saknat honom så himla mycket denna vecka så ikväll blir det bara en massaz mys!
Ha en toppen dag allihopa..:)
Kramar

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skönt att allt är som det ska! Alltid en lättnad att få positiva besked! :)

2011-11-20 @ 11:54:49
URL: http://sandravardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!